top of page

מהי משמעות הנחש

עודכן: 20 באוג׳ 2021

לכל חיה יש משמעות המשפיעה על העסק, בואו נגלה את ההשפעה של הנחש:

משמעות הנחש בעסק
משמעות הנחש בעסק

מיהו 🐍 הנחש?

הנחש שייך למשפחת זוחלים בעלי קשקשים, בעלי דם קר. הנחש הגדול ביותר שקיים הוא הפיתון המרושת, אורכו מגיע לכ-10 מטרים, והנחש הכבד ביותר הוא האנקונדה כהה שמשקלו כ-100 ק"ג. הנחשים פרוסים בכל היבשות למעט אנטרקטיקה וזה בשל העדפתם לחום, בישראל קיימים 41 מיני מתוכם רק 9 ארסיים.


מה הנחש מסמל:

חוכמה, מסתורין וסמל לעוצמה. אך הוא קודם כל בעל יכולת פיתוי, ערמומיות ורוע וזה בגלל שפתה את חוה לעבור על ציווי אלוהי ולאכול מעץ הדעת. יש האומרים כי הנחש אינו אלא סמל התאווה וסקרנות, ואף סמל הגירוי לאסור. הנחש הארסי מתפקד כחוליית חיסול שכן הוא לא יירתע לבצע את תפקידו עד הסוף, אולם הנחש הרגיל טוב לאדם מאחר והוא מסייע ע"י טריפת מזיקים ומטרידים כגון עכברים ונחשים אחרים.

מדוע הנחש הוא סמל לרפואה?

הסיבה לכך היא בשל היכולת של הארס לשמש כסם היכול גם לרפא. ארס הנחשים נוצר בתוך בלוטות ארס מיוחדות והרעלנים הם טוקסינים (חומר רעיל המופק ע"י בעלי חיים) שמשפיעים על מערכת העצבים ועל הלב. כדי להפוך את הרעלים לתרופה יש לבודד את מבנה הרעל ולהתאים למחלה, בזכות תהליך זה נמצא פריצת דרך עבור מחלות של קרישת דם.

לנחש מאפיינים חיובים ושלילים:

חיובים- חכמה וחשיבה עמוקה, אלגנטיות במראה, מכיל רבדים רבים של מסתורין וסבלני מאוד. שליליים- מאוד רכושני ודורש הרבה מהסביבה, תמיד יהיה זיק של חוסר אמונה ונטייה לפרנואידיות, לעולם לא יסלח למי שפוגע בו, או הפר הבטחה. וכשהנחש כועס, השנאה יכולה להיות חסרת גבולות, אך לא מתפרצת. לנחש יש סבלנות ויכולת להמתין שנים לתקיפה בזמן וברגע הנכון.

הנחש והקשרו לעסק:

בשל היכולת להשיל את עורו הופך הנחש לסמל ההתחדשות, שחרור מהישן ולידה מחדש. כדי שהתהליך יעבור בצורה חלקה יש לוודא שהכוונות והדרך ברורות ולכוון ישר לאותו נקודה מבלי לפחד. מתאים לעסקים בתחומי: רפואה | יעוץ ומיקוד תעסוקתי | פסיכולוגים ומאמנים לתודעה

-------------------- אז מה אתם אומרים, האם תאמצו את הנחש לעסק שלכם? האם הוא מתאים להיות חלק מהלוגו שלכם או שאולי להוביל איזו פינה מיוחדת בעסק..?



843 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page