top of page

מהי משמעות הפיל

עודכן: 19 בנוב׳ 2021

לכל חיה יש משמעות המשפיעה על העסק, בואו נגלה את ההשפעה של הפיל:

משמעות הפיל בעסק
משמעות הפיל בעסק

אז מיהו הפיל ? הפילים מגיעים אלינו ממשפחת היונקים, הם החיות הגדולים ביותר על פני היבשה וקיימים רק שני סוגים החיים כיום- פיל אסייתי וסוואנה אפריקאי. הפילים כיום הם מין מוגן, ובארצות שונות קיימות מגבלות על ציד, על ניצול ביתי ועל סחר במוצרים שמוצאם מן הפיל, בעיקר הסחר בשנהב. משקלם למעלה מ-5 טונות וגובהם למעלה מ-3 מטרים, הפיל יכול לחיות בטבע במשך 70 שנה בממוצע.


לפי תורה פנג שוואי: לפיל ישנה משמעות אשר משפיעה על האנרגיות בבית ובמשרד, הצבת תמונה או פסל של פילים מסמלים שפע, כוח פיזי ונפשי וחיבור לאדמה. ובחדר השינה זוג פילים יתרום לחיזוק הזוגיות ולפריון.


הפיל בתרבויות השונות: - בתרבות התילאנדית: מבחינה היסטורית יש לפילים חשיבות רבה בעבודות אמנות, בספרות ובסמלים לאומיים, המקשטות את קירותיהם של ארמונות ומקדשים. וזה מאחר והפילים נתפסים כחיות קדושות. - מיתולוגיה ההינדית: הפיל מופיע כראשו של האל גנאש ומהווה אל למזל וברכה, הצלחה ואריכות חיים. - בנוצרות: הפיל הוא אייקון למזג, סבלנות וצניעות. - בתרבות האסיאתית: שם קיימת אמונה כי הפיל הוא חיה קוסמית הנושאת את כל העולם על הגב, אמונה זו מחזקת את התכונות המיוחסות לפיל שבהן הוא מסוגל להתמודד עם כל מכשול בדרך וליצור יציבות.


משפחתיות: הפיל מייצג מערכת יחסים חדשה ומשופרת, והוא יעשה הכול כדי להגן על הצעירים והחלשים שבשבט, כולל דורות עבר ועתיד. הפיל בעל נאמנות מאוד גבוה ולכן במידה ואחד מבני המשפחה נפצע הוא לא יחשוב פעמים ויסכן את עצמו כדי להביא את האחר לבטחה.


רגשות מתקדמים: הפילים יודעים ביכולת הרגישות לסביבה ולחברה בצורה מתקדמת אפילו בשביל החיות. יכולת זו נמצאת גם בצ'אקרה השורש וגורמת לפיל להיות מגן, אוהב קרבה, חיבה ולהיות ביחד.


המוח: לפילים יש את המוח הגדול ביותר, גודל זה מאפשר לפיל להכיל תכונות אינטליגנטיות ורבות כמו אלו שמצוינות בפוסט.


טוטם של כוח ורוח: הפיל מסוגל לעבור מסעות ארוכים וקשים ואף לטפל בחברים ומשפחה, הוא מצליח לעמוד בזה בזכות היכולת להזין את הנפש, הגוף והרוח. הפיל, הינו חיית הרוח העדינה והחכמה אי פעם, שמדגימה גם כוח נפשי וגם פיזי. אלו שנולדו עם טוטם פילים הופכים להיות אחראים באופן טבעי והם גם ימצאו את עצמם נמשכים לטיפול בזקני וילדי השבט.


החדק: לפיל יש איבר מיוחד, בעל עוצמה רבה המסוגל להכיל כמה שימושים - כמו מישוש וריח, זרוע גמישה היכולה לאחוז ולהרים.


תכונות הפיל: לפיל יש תכונות גבוהות וטובות כמו מלכותית, אמינות, חכמה, המשכיות, סמכות וביטחון, אהבת משפחה, סבלנות וסיבולת, אחריות ונחישות, חוזק, אורך רוח, כוח פיזי ונפשי ועוד תכונות המיוחסות לפילים על פי אמונות שונות ועל פי חכמת המזרח.


עבודות שמתאימות לפיל: בתי אבות | גני ילדים | עסקים בתחומים של טיפולים

-------------------- אז מה אתם אומרים, האם תאמצו את החיה הזו לעסק שלכם?

האם הוא מתאים להיות חלק מהלוגו שלכם או שאולי להוביל איזו פינה מיוחדת בעסק..?



2,643 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page