top of page

5 צעדים בדרך לאתר

עודכן: 16 בספט׳ 2021

כדי לעצב ולבנות אתר יש מספר תחנות שחשוב להכין מראש:

5 צעדים בדרך לאתר
5 צעדים בדרך לאתר

1. מה יכיל האתר?

ערכו רשימה של מה שאתם באמת צריכים ורוצים בתוך האתר, לדוגמא- עמודים, הנעות לפעולה, טפסים, גלריה, בלוג, חנות ועוד..

2. כתיבת התוכן

אחרי שאתם יודעים איזה עמודים אתם רוצים זה הזמן לכתוב לכל עמוד את התוכן המתאים לו, מומלץ להיעזר באיש תוכן/קופירייט ומומלץ להכניס כמה שיותר מילות מפתח שיעזרו לקדם את האתר שלכם.

3. תמונות

במידה ויש לכם חנות חשוב להציג את המוצרים באיכות הכי טובה, שתעניק להם את הכבוד ומקום שלהם באתר. את אותה איכות כדי להעניק גם לצוות במידה ויש ולדאוג גם להם ליום צילומים מקצועי שיציג אותם בצורה הטובה ביותר, ולא לשכוח גם את מקום העבודה.

4. בחירת פלטפורמה לאתר

אחרי שיש לנו את שלושת השלבים הראשונים נוכל להחליט עכשיו איזה פלטפורמה יותר מתאימה לנו.

ישנם בשוק פלטפורמות רבות אך ההמלצה שלי היא על ה-2 הגדולות – וויקס / וורדפרס, בהחלטה שלנו חשוב לבדוק באיזה פלטפורמה יהיה לנו יותר קל לנהל את האתר, איפה העלויות יותר מתאימות לתקציב שלנו, האם האתר כולל שטח אחסון או שזו עלות שצריך בנפרד ובכללי רצוי לבדוק אם בפלטפורמה הנבחרת יש את כל מה שנרצה עבור האתר.


5. דומיין – כתובת האתר

בחירת כתובת האתר גם כן חשובה מאוד בתהליך הקמת האתר, מצאו שם קצר וקליט שמתאים לעסק, ובדקו אם הוא זמין, לאחר מיכן רצוי לבדוק לפחות שלוש אתרים שונים המאפשרים קניית דומיין, כל אתר עם העלויות שלו ולעיתים העלויות אחרי שנה-שנתיים קופצות .



שימו לב - רק לאחר שיהיה לכם את כל ההחלטות האלו ואת כל החומרים או לפחות התקדמות רצינית רק אז זה יהיה הזמן הנכון ללכת למעצב אתר שיהפוך לכם את כל זה לאתר אמיתי המותאם לעסק.



46 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page