top of page

החשיבות שבאתר תדמית לעסק

עודכן: 5 בינו׳ 2023

לאחרונה שמתי לב לתופעה די נרחבת, ישנם עסקים רבים שפשוט אין להם אתר תדמית שמייצג אותם, שמציג את היכולות ושירותים שלהם. כמובן שלכל אחד יש את הסיבה האישית לתופעה הזו, אך חשוב לי שתבינו את מה שקורה מאחורי הקלעים במצב כזה.

עיצוב אתר
חשיבות אתר תדמית


עסק שאין לו אתר מאבד יותר מ50% מהלקוחות הפוטנציאלים שיכולים להיות לו ולמה?

כי אין ללקוח מקום שמאגד את השירותים הקיימים ומאפשר לו להתלבט אם זה מתאים לו. אין ללקוח מקום לעיין במאמרים שמעידים על ידע ומקצועיות נרחבת בתחום או מקום שאפשר לראות בו המלצות של לקוחות קודמים ומאושרים.

האתר תדמית הוא בעצם החנות הפיזית שלכם, כדי שלקוח יקנה נדרש שיהיה אווירה מתאימה לאותו העסק ושהלקוח יוכל לעבור בין המדפים עד שירגיש בנוח לבחור בין המוצרים השונים שקיימים בחנות.

אתם רוצים שהעסק שלכם יהיה רציני ויצא מהזירה של החובבנים? התנהגו כמו הגדולים! תדאגו שיהיה לכם אתר שיהיה אפשר למצוא אותו בגוגל, שיהיה אפשר לפרסם אותו בכל מקום והכי חשוב שהוא יהיה שלכם ולא של חברה אחרת כמו פייסבוק.


עצם קיומו של אתר התדמית זה יאפשר לכם לקדם את העסק ולהפיץ אותו ביותר מקומות ללא תלות פיזית, בכך אתם בעצם יכולים להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם ואת המכירות בכל יום ובכל שעה, וכן אפילו בזמן חופשה או מחלה.


יעילות האתר וחיסכון כספי, אתם צריכים עובדים חדשים? למה לא לפרסם את זה באתר ולהפיץ את השמועה בכל מקום?


שימו לב כשאם מחליטים ליצור אתר תדמית חשוב להקפיד על נראות ויזואלית שתחזק ותבליט את העסק מבין כל המתחרים. אז נכון זה לא עבודה פשוטה וקלה לייצר דבר כזה אבל לטווח ארוך זה משתלם זה הופך את השירותים שלכם לנגישים עבור כולם וזה הופך אתכם להרבה יותר מקצועיים ומחויבים למקצוע.





22 צפיות
bottom of page