top of page

מהי משמעות הברבור

עודכן: 20 באוג׳ 2021

לכל חיה יש משמעות המשפיעה על העסק, בואו נגלה את ההשפעה של הברבור:

משמעות הברבור בעסק
משמעות הברבור בעסק

אז מיהו הברבור?

הברבור מקושר למשפחת האווזים, קשר זה מתבטא בעיקר בהתנהגותם הדומה. לברבור יש כ-7 מינים מוכרים בעולם והוא העוף הגדול ביותר שחי במים. הברבורים הם חיות הקשורים אחד לשני למשך כל חייהם והצעירים נשארים איתם עד לעונת הדגירה הבאה. הברבורים חיים בלהקות גדולות אך שומרים על התא המשפחתי. כיום הברבור הוא חיה שמורה ומוגנת מציד ברוב המדינות.


הברבור בתרבויות השונות:

  • בתרבות ההודית: הסיפורים מתארים שהברבור ליווה את האלה גאיטרי.

  • בתרבות האירופאית: מתואר הברבור כסמל ליצור יפיפה המדמה את השלמות.

  • בתרבות היוונית: הסמל של הברבור מציין יופי וחן מה שהפך אותו לחיה קדושה לאפרודיטה, אלת האהבה.

סמל הברבור:

הברבור אצל רבים מתקשר לסמל של יופי אסתטיקה וטוהר אך יש לו רבדים נוספים המסמלים אצילות, נאמנות, שלום ושלווה, אהבה והגשמה, צמיחה ומעוף ביחד עם אריכות ימים.


יכולת איזון:

לברבור יש יכולת לאינטואיציה פנימית, שמייצרת איזון, היכולת מאופיינת ע"י הערכה עצמית, תמימות וטוהר, דבקות במטרה עד להצלחה. בעזרת האיזון מצליח הברבור ליצור ביטחון עצמי חזק ומצליח לאפשר לעצמו לזרום עם החיים ולקבל אותם.

נאמנות ואהבה:

הנאמנות של הברבור היא כלפי בת הזוג, הברבור בוחר את הברבורה וחיה לצידה לאורך כל חייו כבן זוג נאמן. התחייבות זו מעלה את היושר האישי של הברבור. ביטוי גדול לאהבה הוא הטיפול והגנה של הברבור כלפי הצעירים והאמאות.


קבלה עצמית:

ההיכר הגדול ביותר הוא "הברבור המכוער", ברבור שלמד לקבל את עצמו כמו שהוא מבלי לשפוט, למד לבטוח בעצמו ולתת אמון במי ומה שהוא. הברבור בא להזכיר לנו שברגע שנשחרר, שנצא מהתקיעות ונזרום עם הדברים דווקא אז נצליח להגשים את מה שרצינו, זו אחד המשימות הקשות של האדם אך למי שיצלח אותה היא תהיה מתגמלת מאוד.


טוטם הברבור:

סמל ליופי ועוצמה פנימית ורוחנית. משייט לו בין העולם הפיזי לדימיוני. סגולתו מייצגת אנרגיה של קבלה והתמסרות עם הרבה חן ואצילות מבלי להתנגד לזרימה שמגיעה אליו, התמסרות זו מגיעה ממקום שמאפשר לסמוך ולבטוח קודם כל בעצמנו וללכת עם האינטואיציה שבנו ובכך מאפשר להתאחד ולהתחבר עם אחרים. * אנשי הטוטם: אנשים המחוברים לעולם הדימיון, פנטזיה ויצירה הפנימי שלהם, יכולים לראות את העתיד ולהתמסר אליו. אנשים המטפחים את התא המשפחתי ומחפשים את הזוגיות ויציבות ארוכת טווח. מאופיינים ביופי פנימי ורגישות גבוהה גם כלפי הסובבים אותם. אנשים אלו יתמסרו לתוכנית החיים מבלי לנסות לשנות או להתנגד להם.


צבע הברבור:

הברבור מציין את הצבע הלבן והטהור שמכניס טיהור לחיינו, הלבן מביא איתו תקווה והבטחה להתחלות חדשות.

עבודות שמתאימות:

מטפלים רגשיים ולביטחון עצמי | טיפולים זוגיים | טיפולי יופי

-------------------- אז מה אתם אומרים, האם תאמצו את החיה הזו לעסק שלכם?

האם הוא מתאים להיות חלק מהלוגו שלכם או שאולי להוביל איזו פינה מיוחדת בעסק..?



692 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page