top of page

מהי משמעות הפרפר

עודכן: 20 באוג׳ 2021

לכל חיה יש משמעות המשפיעה על העסק, בואו נגלה את ההשפעה של הפרפר:

משמעות הפרפר בעסק
משמעות הפרפר בעסק

הפרפר הוא אחד מחיות הטוטם שמסמלות טרנספורמציה אישית, טוטם זה מכיל חלקים בחיינו הזקוקים לשינוי עמוק ורציני, והוא עושה זאת עם חן וקלילות רבה.


סמל למעגלי החיים:

הפרפר מייצג את מעגלי הלידה מחודשת, עצם השינויים שהוא עובר מכניסים אותו לפרספקטיבה לגבי החיים עצמם. לרוב נקבל אותות אלו דרך החלומות אך חשוב לדעת כי מי שישרוד שינויים כאלו יעבור מאבקים וקפיצת מדרגה רצינית שתצמיח ותשנה אותו.


הפרפר כמדריך רוחני:

מדריך זה יעזור לעבור שינויים חשובים בחיים, שינויים אלו יהיו יותר פנימים ואישים ויהיו קשורים להבטים של האישיות והרגליים שיש לנו.


סמליות של שמחה וקלילות:

כשפרפר מופיע בהקשר זה יש להסתכל על התמונה המלאה עם יותר קלילות ולאפשר לפרספקטיבה שונה להכנס לחיינו, טבכך נוכל להכניס יותר שמחה ואושר לחיים.


צבעוניות:

לרוב הפרפרים לובשים צבעים עזים ובולטים, מה שמקשר אותם לחיות ובהירות ונותן מסר שיש להאיר את החיים ולהוסיף להם גוון צבע, יש להביע את עצמנו בצורה יותר מלאה ולהראות את האישיות המגוונת שלנו.


סמליות הנפש:

בתרבויות רבות הפרפר הוא סמל לנפש ונשמה ולרוב מתקשר בעיקר לפרפרים לבנים. אך זה גם מספר על פונטציאל הנסתר ומאותת שהגיע הזמן לפרוש כנפיים ולעוף למקום טוב יותר שיביא אושר, שלווה ובהירות.


הצד השלילי:

צד זה חשוב לקחת גם כן בחשבון, בשל גודל הקטן של הפרפר הציפיות שלנו עלולות להיות קטנות ודלות. הרצון לשינוי עלול להביא איתו משהו לא יציב ובריא. וכדי להגיע לצמיחה צריך להשקיע זמן ומאמץ וללמוד את הצעדים הראשונים מחדש כדי שיהיה אפשר לעוף. ומי שלא יהיה חזק מספיק יפול למקום של דיכאון ואומללות בחיים.


 

5 עובדות על הפרפרים:

1. פרפרים יכולים לראות אדום, ירוק וצהוב.

2. מהירות טיסת הפרפר היא 12 מייל לשעה.

3. ישנם 165,000 מינים ידועים של פרפרים הנמצאים בכל יבשת פרט לאנטארקטיקה.

4. פרפרים טועמים ברגליים.

5. עיניהם עשויות מ- 6000 עדשות ויכולות לראות אור אולטרה סגול.

-------------------- אז מה אתם אומרים, האם תאמצו את החיה הזו לעסק שלכם?

האם הוא מתאים להיות חלק מהלוגו שלכם או שאולי להוביל איזו פינה מיוחדת בעסק..?



4,955 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page