top of page

6 טיפים ליצירת לוגו מנצח: מה צריך להכיל וממה צריך להימנע?

עודכן: 14 בינו׳

לוגו הוא אחד הנכסים החשובים ביותר של כל עסק או מותג. הוא זה שמייצר את הרושם הראשוני על לקוחות פוטנציאליים, ומסייע לזהות ולייחד את העסק. לוגו מנצח הוא כזה שקל לזכור, מושך את העין, ומשדר את המסר הנכון על העסק.


לוגו מנצח שעובד נכון יכיל בתוכו 6 חלקים חשובים: 1. מסר: נרצה שהלוגו שלנו יעביר מסר לעולם או לפחות ללקוחות שלנו. מה אנחנו מייצגים? מה הערכים שלנו? מה אנחנו רוצים שהלקוחות שלנו ירגישו כשהם רואים את הלוגו שלנו?

2. ייחודיות: חשבו איך הלוגו יכול לייחד אתכם? אולי זה אלמנט מסוים או צבע שלא שגרתי בתחום. ייחודיות היא חשובה כדי שהלוגו שלכם יבלוט וייזכר.

3. משמעות הצבעים: מי שעוקב אחרי הפוסטים שלי יודע שלכל צבע יש משמעות המשפיעה על העסק. אל תבחרו את הצבע רק כי אתם אוהבים אותו, חייב להיות אמירה מאחורי זה. - מעבר לאזור הצבעים - 4. קהל היעד: התאימו את הלוגו לקהל היעד שלו. נרצה משהו קליל למותג של ילדים אבל משהו רציני לעורך דין. נרצה שהלוגו ידבר בשפה המוכרת לקהל היעד שלו ובשביל זה פשוט חייבים לערוך חקר מעמיק על התחום שבוחרים.

5. אלמנטים: חשוב לוודא שהאלמנטים שמופיעים נמצאים מסיבה נכונה. הם צריכים להיות קשורים זה לזה ולעסק שלכם. לדוגמא, קחו את הלוגו שלי - לוגו המורכב מ-3 אלמנטים, אות א' שהיא חלק משמי אבל גם ממנה הכול מתחיל. העץ, מייצג את עץ אלה, אך גם מייצג את העסק מאחר ואני מאמינה שעסק מוצלח הוא כמו עץ חזק ופורח. כלי הפנטול, כלי שקיים בתוכנות של מעצבים גרפים ובעצם הוא חלק משורשים חזקים ויציבים שלי. 6. פונטים: לטקסט תמיד תהיה משמעות אז גם פה רצוי להקפיד שהפונט יהיה בשפה הנכונה ללוגו שיצרנו. עסק יצירתי או עסק בעל תנועה ירצה שהפונט יהיה עגול וציורי, לאומת זאת עסק של יועץ צריך פונט חזק שמשדר ביטחון ויציבות. במקרה כזה נרצה פונט נקי ובולט.


אז עכשיו אחרי שאנחנו יודעים מה החלקים שצריכים להיות בתוך הלוגו אפשר ללכת ולבדוק האם הלוגו שלנו עונה על זה. אם לא, זה הזמן לעשות שינויים ולייצר לוגו מנצח שיעזור לעסק שלכם להצליח.



54 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page