top of page

Peach Fuzz - צבע השנה של פנטון לשנת 2024


Peach Fuzz - צבע השנה של פנטון לשנת 2024
Peach Fuzz - צבע השנה של פנטון לשנת 2024

על רקע קונפליקטים עולמיים ומקורות אינסופיים של מתח ומלחמות, מכריזה אוטוריטת הצבעים פנטון על צבע השנה לשנת 2024- PANTONE 13-1023 Peach Fuzz - גוון אפרסקי קליל ועדין המשמש תזכורת להאט את הקצב ולדאוג לעצמנו ואחד לשני. הצבע הנבחר משדר מסר של עדינות, נדיבות, דאגה ואכפתיות. ומשרה תחושה של רוגע, שלווה וחמלה, הוא מתאים לכל גיל, מגדר וסגנון.


בחירת צבע השנה של פנטון היא תמיד אירוע משמעותי, והיא משקפת את המצב התרבותי והחברתי בתקופה האחרונה בה העולם עדיין מתמודד עם אתגרים רבים, כולל מגפה עולמית, מלחמות ומחירי מזון ואנרגיה גבוהים.

Peach Fuzz הוא תזכורת לכך שאנו זקוקים זה לזה, וכי יש לנו את הכוח ליצור עולם טוב יותר. הצבע מעודד אותנו להאט את הקצב, להתחבר לעצמנו ולאחרים, ולשאוף לעתיד שליו ורגוע יותר.


איך הצבע יכול להשפיע על העסק שלנו?

Peach Fuzz הוא צבע אידיאלי עבור עסקים המעוניינים ליצור אווירה ולמשוך את תשומת הלב של הלקוחות ולקדם את המותג של העסק. לדוגמה, עסק יכול להשתמש ב-Peach Fuzz בלוגו שלו, באתר האינטרנט שלו או בפרסומות כדי ליצור תחושה של עדינות, נדיבות וחמלה.עסק יכול גם להשתמש ב-Peach Fuzz בעיצוב הפנים שלו כדי ליצור אזור עם תחושה של רוגע, שלווה וחמלה.


אם אתם יוצרים בימים אלו מוצר חדש עבור העסק שווה לשקול להשתמש בצבע שכן הוא חדשני ויהפוך להיות טרנדי בשנה הקרובה, אך שימו לב שהוא לא גונב את זהות העסק שקיים כבר אם זהו עסק ותיק. 


צבע Peach Fuzz משתלב עם צבעים רכים ועדינים כמו לבן אך ניתן לשלב אותו גם לצד צבעים חזקים וכהים כמו כחולים, סגולים וירוקים, הניגודיות תעזור לצבע לבלוט ולהכניס את הרוגע ועדינות לתוך רצינות ומקצועיות.


תיוגים:

26 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page