top of page

צבע ירוק

עודכן: 14 במרץ 2020

צבע החיים: ירוק הוא הצבע של הטבע וסביבה והוא קשור למשמעות של צמיחה, התחדשות, רענון, מה שמביא אותו גם להיות קשור באופן ישיר לבריאות, נעורים, פריון, התחדשות, מזל וכסף מה שגורם לצבע להתקשר עם עסקים של בנקאות וכספים בצורה מעולה. הירוק מסמל שגשוג, חיוניות, פוריות וקשור גם בקנאה.


משמעות רוחנית וצ'אקרה: ירוק מועיל בכל מצבי הריפוי והרגעה לכן נוכל למצוא הילה ירוקה המסמלת איזון והרמוניה של הנפש, הירוק הוא הצבע של הצ'אקרה הרביעית, צ'אקרת הלב. והוא משפיע עלינו פיזית ונפשית ומסייע להקל על חרדה ודיכאון ולעיטים גם על עצבנות. הירוק מביא איתו תחושה של תקווה, בריאות, התחדשות, כמו גם שליטה עצמית.


מבחינה פיזיולוגית: הירוק מאזן את רגשותיהם של אנשים, ויוצר תחושה של רוגע, חמלה וטיפוח לכולם. הירוק מעודד נדיבות, טוב לב ואהדה.


משמעות הצבע באינטרנט: ירוק הוא צבע של צמיחה וחיוניות, הקשורים לחיים והתחדשות. הירוק מסייע בקבלת החלטות ועוזר לנו לראות את כל הצדדים בצורה ברורה.


הבדלים: הירוקים הכהים מיוחסים לכסף, עושר ויוקרה, בעוד שהירוקים הבהירים מיוחסים לצמיחה ולרעננות.

אך שימו לב כי יותר מדי ירוק יכול להוביל לרגשות של קנאה, חמדנות ואנוכיות. ועלול להיות בעל קונוטציות שליליות, אלא אם כן יש קשר לאיכות הסביבה.


בתרבויות ודתות השונות: במערב הירוק מייצג את הקנאה וחמדנות בעוד במזרח הרחוק הוא מסמל פריון,חיים ותקווה. ברוב הדתות נמצא את הירוק בין החיים, צמיחה ,איזון ופריון.


התאמות עם צבעים אחרים: אדום, כחול וכתום.



1,369 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page