top of page

אלמנט הנוצה

עודכן: 17 באוג׳ 2021

הכירו את הנוצה, אלמנט חזק המתאים למגוון עסקים:

אלמנט הנוצה
אלמנט הנוצה

"כמו נוצה נלקחת עם הרוח"


לנוצה מיוחס היכול לנוע בחופשיות, שחרור המאפשר לידה מחדש ולעוף הכי רחוק שנרצה, זו כמיהה להגיע לרף גבוה ולמרחקים. סמל לרכות וקלילות, תנועה ומעוף. אות לכך שאנחנו בדרך הנכונה זהו סימן מרגיע שאומר שהדברים הטובים גם יגיעו בקרוב. הנוצה מזכירה לנו לקחת את החיים ביותר קלות, להנות ולנפנף בהם בגאווה.

הנוצה היא אחת הסמלים הבודדים שאין בה שום ייחוס לרגש או תכונה שלילית.


בטבע

הנוצות התפתחו מדינוזאורים התרופודים, אי שם לפני 220 מיליון שנה, הנוצות שימשו אז רק בשביל לשמור על חום גופם של החיות ולא בשביל תעופה, החלק הזה הגיע רק לאחר שנים רבות. שימוש נוסף שהיה לנוצות הוא לצורכי חיזור דבר שקיים גם כיום. אלו תכונות שאפשר ללמוד מהן הרבה ולאמץ אותן , מצד אחד הן אומרות לשמור על עצמנו ומצד השני מאפשרות להיעזר בהן כדי למשוך אלינו אחרים, בעיני זה איזון מושלם שהטבע יצר.


רוחניות

מסמל את ההגנות שלנו ואת הרוח שהיא אלמנט האוויר, אלמנט זה מייצג את המלאכים, עלייה לעולמות העליונים ומסמל את המלכים ששומרים עלינו. מיוחס לה היכולת ליצור גשר בין אמא-אדמה ולעולם הרוח וביכולתה להעניק לנו תבונות עמוקות לגבי מה שצריך לעשות ואיך לנקות את האנרגיות השליליות מחיינו.


בתרבויות

• תרבות האינדיאנית- אות כבוד לאומץ והישג. • תרבות ההודית- הגנה רוחנית גבורה ואומץ. • בתרבות הנוצרות- נעשה שימוש בטקסים בנוצות היען וטווס מאחר והן קלות ורכות ולצידן גם נוצות הנשר קיבלו משמעות מאחר והוא מצמיח נוצות חדשות רעננות בעלות מראה נעורים. • בתרבות הקלטית- סמל לאמת העולה לשטח בקלילות, ברכה, טיהור וסימן לטוב. ל"כמרים" הקלטים היה גלימות המכוסות בנוצות והם ייצגו את המסע ומעבר לעולם האחר/ הבא.

• אמונה המשותפת לכל העמים ותרבויות היא שיש ללבוש את הנוצות וזה כדי להביא ולסמן את הניצחון את היכולת לקבל את כוחם של הציפורים, הנוצות הן לא מצרך נפוץ ובעיקר של הנשרים שנחשבים למלכי הציפורים לכן זהו גם סמל למעמד ועושר.

ברפואה

הנוצות משמעות גם ככוח לריפוי וזה בשל הישות הרוחנית שקשורה אליהן, בשל היכולת לחבר אלמנטים יחד ולהתגבר על המצב ולהתרומם למעלה


צבעוניות

לכל נוצה צבע שונה עם תכונות שונות, נוצות צהובות הן השמש, אנרגיה, שמחה ואור

נוצות אדומות מסמלות כוחות, פוריות ודם

נוצות לבנות בעלות ברכה, טוהר וחיבור רוחני מלא שלווה

נוצות שחורות הן המוות ורוחניות גבוהה

נוצות ורודות מצביעות על אהבה ורומנטיקה

נוצות ירוקות שייכות לעושר, הרמוניה ורעננות

הכתומות מבשרות על שינויים משמעות שבדרך ואילו הכחולות מסמלות על אהבת האל.


 

לאילו עסקים מתאים הנוצה?

עסקים העוסקים בריפוי רוחני, מטפלים באנרגיות הרוחניות של האדם. עסקים היוצרים שינוי והתחדשות בחיים וכאלו המעניקים קלילות. עסקים המצריכים אומץ ושולטים בשמיים.


איפה אפשר לשלב את הנוצה?

הנוצה יכולה להיות חלק מהלוגו העסקי או להופיע ברקע המיתוג, לציין פינה חדשה או לקשט את החנות, לשבת בקליניקה או להגיע ללקוח.




437 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page